Lite valium till Marita Ulvskog?

(S) stackars partisekreterare verkar leva i ett tillstånd av konstant ursinne för närvarande. Om hon inte går i omloppsbana över kds lilla dumhet häromdagen, så exploderar hon över en lätt anarkistisk drift med ordförande von Persson.

Någon har nämligen gett sig till att bygga ut LO:s affischkampanj "Jag bygger Sverige" med en extraaffisch. Där ser man Perssons nylle och rubriken "Jag bygger herrgård", och jag kan inte tänka mig att jag är den enda i landet som fnissar lite uppskattande. Men Ulvskog viftar upprört med pekfingret:

- Några vill sabotera valrörelsen, säger hon till
Aftonbladet. Det är allvarligt och beklagligt. Vi börjar närma oss en punkt där vi kanske måste göra polisanmälan.

En liten gnutta humor hade kanske varit bättre? Eller en valium, om det börjar kännas jobbigt nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback