Himmel och helvete för en läsare

Ah – jag är i fucking paradiset. Och dessvärre, i helvetet på samma gång. Hur är då detta möjligt?

Efter att ha sorterat digitala sopor i ett par månader har jag nu fått ihop länkar till ett halvdussin skrivkåta favoritkrönikörer och dito skribenter, så nu hinner jag varken titta på TV alls (tidigare hann jag åtminstone överkonsumera långfilmer av mycket varierande kvalitet) eller skriva den där Stora Svenska Romanen om Kärleken som jag pratat om i 20 år.

Håll till godo – och tips mig gärna om andra njutbara (gärna originellare) skribenter där ute. Jag älskar kloka tankar om lättviktiga ämnen, förpackade i smoking- och aftonklänningsprosa!

Kjell Häglunds super-nörd-blogg om film och TV-serier:
Bodil Malmstens digitala interface mot världen
Martin Gelin New York-blogg
Ronnie Sandahl krönikor i AB
Lotten Bergmans frilansskribentventil 
Jan Gradvalls samlingsplats för egan skriverier i diverse tidningar
Mats Olssons krönikeutrymme på expressen.se

Kommentarer
Postat av: Lotten Bergman

Där ser man! Måste tacka för det fina gänget du har placerat mig i. Om du vill ha originellare skribenter, rekommenderar jag Embryo ... som du kanske redan har sett?
http://yoembryo.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback