Syndare sover inte

Jag är sjukligt intresserad av bra formuleringar. Emellanåt försöker jag spika ihop sådana själv, men den här vet jag uppriktigt sagt inte alls var den kommer ifrån. Den bara fanns där på en av mina miljoners miljoner lappar, som sprider sig som bananflugor i mitt hem. Någon som har något tips om ursprunget?

För visst är den bra, och visst har den bäring på det nyss timade (eller "timande", om man kan tänka sig detta lustiga ord i presens) ministerkaoset?

"Let the sinner speak about moral,
he knows what it’s all about."


Kommentarer
Postat av: Ella

Ingen aning om var den kommer ifrån, men visst är den bra?

Postat av: Anna

Jag gillade den om bananflugorna. Synnerligen suggestiv.

2006-10-20 @ 16:22:04
URL: http://www.contigo.se/anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback