Så blir valet lite roligare

Dags för lite uppiggelse, så här i valtider. Vad sägs i så fall om den här alternativa partilistan:

Julilistan
Den här sommaren har varit den bästa på länge. Om detta är priset vi betalar för global uppvärming: “so be it”. Sänk bensinskatten och ersätt kärnkraften med el från polska kol- och oljekraftverk.
Slogan: Sol, vind och vatten är det bästa som jag vet!

Privatpartiet
Mitt är mitt och den här gratisgenerationen ska lära sig hålla tassarna borta. Här ska inte delas några jävla filer. Vill de ha gratis musik kan de sjunga i duschen som alla andra.
Slogan: Vet hut!

Sverigediktatorerna
Hit med fler invandrare och sätt dem i arbete så det blir någon ordning på torpet. Anledningen till att USA blev världens supermakt stavas slaveri. I ett modernt Sverige har vi helt enkelt ersatt detta med löpande band och hushållsnära tjänster.
Slogan: Språktest, hivtest och en rejäl efterfest!


Mer och fler finns på
Hacke snackar, en blogg som rekommenderas intermitent, och som nu försatte mig i valet och kvalet!

Kommentarer
Postat av: ulf weiss

Kolla in; Erik som flyttade til SJ-husen med en italiensk fru och som gick i Wilsbys klass. Hade smala glasögon, då iaf, och var kool å annebergsskolan som blivit känd genom Flygt. ulfweiss här, har hamnat i Kalmar och slänger singel på gårdsplan och lagar tak just idag. hade ulf ;)

Postat av: Erik J.

Hej Ulf! Visst är det härligt med nätet, som låter alla skeppen i natten träffas så här igen!

Jag tittade på din blogg - och blev förfärad: du ska bara ha 250 kilo grejer när du flyttar, skriver du. Bara min skivsamling väger mer än så ...

Hjälp, säger jag!

2006-09-17 @ 23:44:50
URL: http://original.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback