Uppsamlingsheat

1. Dagens citat:

"Nu har du också studieskulder, precis som jag. Det kostar att utbilda sig."

Rådgivare till en nyss konkursad nyföretagare, som därpå började om igen och gjorde allting rätt direkt (berättat av storytellern Mats Heijbel i hans nyhetsbrev i maj 2007, och jag kan inte bestämma mig för om rådgivaren var patologiskt grym eller riktigt begåvad).


2. Dagens varning:

"Fortsatta insatser för att höja kvaliteten i bloggsystemet"

Meddelande till mig och alla andra bloggare på blogg.se. Av erfarenhet vet jag att det i realiteten betyder veckor av tilltagande elände här på Skrivkramp. Som om det inte var tillräckligt svårt för mina favoritbloggare att kommentera här allaredan.


Andra bloggar om:
, ,

Kommentarer
Postat av: Sagan om livet

Skadeglädje finns i många olika skepnader... (apropå studieskuld)

Postat av: SKRIVKRAMP

Jag fortsätter att vackla, och hoppas att kommentaren inte var till för att knäcka eller såra, utan för att så ett nytt frö.

2007-05-24 @ 09:06:53
URL: http://original.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback