Växthuseffekten, någon?

När jag badat och rakat mig i morse och bara skulle från Lund till Malmö, var bilen täckt av is. Gårdagens regn hade frusit på bilen, men det gick anständigt bra att skrapa alla fönster utom vindrutan. Där var islagret tunnare, men så perfekt hårdfruset att jag bara lyckades skrapa en yta stor som en handflata i taget. Det var stenhårt, och jag fick vänta fem minuter medan varmluften värmde lite från insidan, och var nog framme i Malmö innan torkarna fungerade ordentligt.

Var är den där jävla växthuseffekten när man behöver den?

Kommentarer
Postat av: Slagthuset

Det är det som är det fina med kylan! ;)

Hela min cykel var isig med. Inte alls trevligt!

Postat av: Ulla

Hinner du bada på morgonen?!

2006-12-19 @ 22:41:03
Postat av: Skrivkramp

Ulla: ha-ha, det är det som är det fina med att hoppa över fruksoten. Luxe de luxe!

Har du förresten hört vad som är skillnaden mellan arbetare ch tjänstemän? Jo, tjänstemän duschar INNAN de går till jobbet!

2006-12-19 @ 23:23:57
URL: http://original.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback