Välkommen till Pappas köttbullar

Jag har fått smak på det där med bloggandet, och nu har jag startat ytterligare en. Välkommen in på Pappas köttbullar - första mat-hjälpen för dig som flyttat hemifrån. Det gäller dig som är 19 - eller 39 (eller 79 för den delen, man vet aldrig vad som händer i livet).

Det blir enkla, snabba och goda alternativ till färdigmaten, hämtpizzan och lågbudgetkebaben. Ett och annat är till och med nyttigt. Förutom pappas köttbullar kommer här så småningom samtliga kända älsklingsrätter och allt *LOL* det godaste från skolans matbespisning. Samt några rätter som är oslagbara för förförelse.

Roligt ska det vara också; att äta, att laga och att läsa.

Kommentarer
Postat av: langri

Äntligen en blogg som kan rädda dagen. Där kommer jag hänga, var så säker!

ps. Läste "Snövit" igår. Mycket bra!

Postat av: johnny

jag instämmer med langri!

2006-12-14 @ 20:42:31
URL: http://nederbird.blogspot.com
Postat av: SKRIVKRAMP

Tack båda, och välkommen hit langri. Roligt att ha dig här (och din egen blogg är inte så dum den heller!).

Snart kommer det en ny novell med julinramning här på Skrivkramp.

2006-12-15 @ 08:46:51
URL: http://original.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback