All I wish for X'mas

Det pågår ett flitigt bloggutmanande för närvarande, för att stimulera skrivandet av önskelistor. Sju önskningar ska man formulera - men ingen har utmanat Skrivkramp.

*gråter*

Här kommer i alla fall en djupt känd lista till tomten. Inte på sju punkter - men på sju rum! I en hyreslägenhet på Clemenstorget i Lund. Tomten (eller vem som helst som vill hjälpa honom) kan få en underbar femma på Ribban i Malmö i utbyte, eller en osannolik fyra mitt i smeten vid Mårtenstorget i Lund. Så att jag och min älskling och hela vår ljuvliga barnaskara kan få ett gemensamt tak över huvudet.

Kom igen nu. Det är ju i alla fall jul.

Andra bloggar om:
, ,

Kommentarer
Postat av: stella polaris

Du är inte ensam...ingen har utmanat mig heller...misstänker att de är fullt upptagna av julpyssel o diverse inköp samt bakande av olika sorters bullar, bruna kakor och limpor?
Känns ju mer som en ursäkt att vi inte blivit påtänkta, men den räcker väl ett tag?
;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback