Någon ska ha stryk!

Jag har bloggat på annan plats under några månader, eftersom tekniken på blogg.se strulade så mycket. Efter moget övervägande återvände jag dock hit för bara några dagar sedan, eftersom det verkat flyta på bra under lång tid.

Och i går fick jag det här mejlet:

"Glad att du är tillbaka!
Men.
Kan inte kommentera.
Det suger som dom säger.
Hoppas jag är ensam om det."

Nu ska någon ha stryk! Är det fler som också haft det här problemet är jag därför tacksam om ni berättar om det. I kommentarerna - om de går! Annars per mejl till erik [pkt] rudvall [at] gmail [punkt] se (ni får för övrigt gärna lämna kommentarer på vilka bloggposter som helst via mejl om det inte fungerar den vanliga vägen, så ska jag lägga in dem åt år!)

Please help me nail those bastards!

UPPDATERING: Trogna kommentatorn Ulla meddelar i kommentarerna (!) följande:

"Gör så här: Förminska sidan genom att klicka i rutan bredvid krysset (som man stänger med) längst upp till höger. Förstora sedan igen. Då går det att kommentera. Jag gjorde det precis innan jag skrev detta. Testa!"

Gud vet varför det fungerar, men pröva gärna - och meddela mig. Tack snälla!


Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: Ullah

Men jag förklarade ju i en kommentar nedan hur ni skall göra. Funkar det inte? Gör så här: Förminska sidan genom att klicka i rutan bredvid krysset (som man stänger med) längst upp till höger. Förstora sedan igen. Då går det att kommentera. Jag gjorde det precis innan jag skrev detta. Testa!

2007-09-24 @ 08:12:56
Postat av: johnny

Jo det funkar då. Men ska det verkligen vara så krångligt? Jag hävdar att du ska bara flytta hela skrivkramp till blogger. Så det så:-)

Postat av: Lotten Bergman

Jag måste testa; även om jag kommenterar sällan har jag inte haft problem när jag väl kommer till skott.
(Men jag har ju en Mac, det måste väl vara det, moahahaha.)

2007-09-24 @ 09:01:20
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Lotten Bergman

Det gick ju lätt. En sak jag lade märke till nu när jag skrev in verifieringskoden här (som inte skapar tillnärmelsevis lika roliga associationer som Bloggers) är att man kan strunta helt i om det är versaler eller gemener.
Precis som i skolan med andra ord.

2007-09-24 @ 09:03:07
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Lotten Bergman

En annan sak (tar igen mitt ickekommenterande nu) är att här kan man inte göra radbrytning om man inte kodar in den med hake br hake.


Såja.

2007-09-24 @ 09:04:38
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Ullah

Roligt att det fungerar för er också, även om det är helstolligt att man måste göra så. Men vad gör man inte för att undvika våld. Hoppas du känner dig lugnare nu, Skrivkramp!

2007-09-24 @ 09:05:56
Postat av: SKRIVKRAMP

Johnny: flytta till blogger? Nja, det vet jag ju inte, precis. Tycker väl att de enda som gnölar mer än oss på blogg.se, är just bloggare på blogger ... Däremot är jag glad att du "kom fram" nu!
Lotten är hjärtinnerligt välkommen i kommentatorsbåset. Med den här kommentarsfrekvensen är hon ifatt redan i november!
;-)
Möjligen måste jag försöka komma i fatt hos henne också!

2007-09-24 @ 09:11:28
URL: http://original.blogg.se
Postat av: Lotten Bergman

Men vänta nu, alla som har Wordpress hyllar Wordpress som vore Wordpress ett fint årgångsvin. (Nu ska jag koda radmatning.)


Testa wordpress!


(Jag tycker förresten mest om bloggverktyg som har preview-funktion.)

2007-09-24 @ 09:24:29
URL: http://www.lotten.se
Postat av: SKRIVKRAMP

Lotten: jag VILL inte flytta. Jag vill bo där alla vet var jag bor (men du har rätt i att wordpress är supersmidigt!)

2007-09-24 @ 09:32:10
URL: http://original.blogg.se
Postat av: Helle

Wordpress suger

2008-01-06 @ 02:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback