Skrivkramp är tillbaka!

Borta bra, men hemma bäst; Skrivkramp är tillbaka på sin egen hemmaplan här hos blogg.se (och fan ta bofinken om tekniken fallerar nu!).

Tack till Guld-bloggen som gav mig ett tillfälligt hem under exilen!

Vi börjar med ett citat från gamla murvelkollegan Vera Celander, som jag hittade på Facebook (Vera, alltså, själva citatet kommer från hennes sida på MySpace):

"I like my sheets clean, my men dirty, my friends brutally honest and my music loud."

I morgon bjuder Skrivkramp på den första delen av en lååång rackare till artikel om parfym. See you around!

Andra bloggar om:
, , ,

Kommentarer
Postat av: avgrundsdjup

Välkommen hem igen - hoppas flytten gick bra och att flyttfirman inte slog sönder alltför mycket...

Postat av: SKRIVKRAMP

Tack för det, avgrundsdjup. Än så länge hänger alltihopa samman. Hoppas att det gäller även kommande texter här!
:-)

2007-09-20 @ 11:55:53
URL: http://original.blogg.se
Postat av: Ullah

Om det blir några problem med kommenteringen, som det var förr, så har jag nu lärt mig ett knep av Lalandakid hur man kommer till rätta med saken.

2007-09-20 @ 22:57:07
Postat av: SKRIVKRAMP

Men Ullah, så kan du väl inte skriva, heller!!! Inte utan att berätta hur! Hur?

2007-09-20 @ 22:59:26
URL: http://original.blogg.se
Postat av: Ullah

Det är så svårt att förklara, men jag gör ett försök. Man förminskar sidan genom att klicka i den där lilla rutan uppe till höger bredvid krysset. Och sedan förstorar man igen. Och då funkar plötsligt allt igen. Berätta gärna om jag lyckats förklara.

2007-09-21 @ 08:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback