Jag vet vad du tänker på ...

Jag gjorde nyss en vetenskaplig (nåja) undersökning, som visade att män tänker på sex ...
  • 10 gånger i timmen
  • varannan minut
  • en till flera gånger i veckan (really?)
  • 730 timmar per år (dvs i genomsnitt två timmar per dygn)
  • var sjunde sekund
  • 120 gånger per minut (really???)
  • var 30:e sekund (den uppgift som återkom oftast)

Den vetenskapliga metoden var en sökning på frasen "män tänker på sex" på Google.

Till protokollet bör för övrigt också läggas resultatet när jag testade ett alternativ: "Din sökning 'kvinnor tänker på sex' matchade inte något dokument."

Fast nu visar det sig att
kvinnorna är männen hack i häl.

Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: stella

Jag tyckte först att du skrev "fan nu är kvinnorna hack ihäl"...och det gjorde mig upprörd...så jag tänkte skriva något argt...men....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback