Skrivkramp rekommenderar: rörande bloggaren Nederbird

Ja, herregud, jag skulle vara i Lund och dansa arslet av mig nu. Hade till och med barnvakt. Men trots två cosmopolitan på &Bar ville festlusten inte infinna sig, och jag lämnade och åkte hem efter mindre än en timmes surande i ett hörn. Hur konstruktivt var det, på en skala?

Längtar efter min älskling, som flytt till Wien.

Får trösta mig med midnattens bloggtips, den fiffige och klurige
Nederbird; en nykläckt (tror jag, i september) bloggare som iakttar och formulerar sig med spets och känsla. En njutning för både språk- och innehållssugna bloggbesökare, och fredagens kärleksförklaring till dottern var … kärleksfull och ljuvlig.





Kommentarer
Postat av: johnny

Stolt, glad, lite rörd..ja det är några av känslorna som väcks när jag läser detta. Kul att Du uppskattar det jag skriver. Och Du, hoppas hon kommer hem snart! Det är för trist att längta så. Men å andra sidan brukar det bli desto mer fantastiskt när man ses igen, inte sant?

Postat av: SKRIVKRAMP

Vad bra att du blir stolt och glad. det har du anledning att vara.

Och yess, min älskling kommer i kväll!

2006-11-12 @ 14:38:05
URL: http://original.blogg.se
Postat av: therese

Tack för rättstavningen! (pinsamt)
Precis upptäckt Nederbirds blogg o håller med dej, gillar starkt att läsa den.

2006-11-12 @ 15:23:30
URL: http://joo-mee.blogspot.com
Postat av: johnny

Önskar er en alldeles fantastisk kväll!

2006-11-12 @ 22:42:49
URL: http://nederbird.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback